Khamis, 17 Mei 2012

debaran kian terasa

hohohoho balik kampung. hohohoho tanam anggur. lalalala~~
ehh lupa pulak nak kasi salam dari tadi.
assalamualaikum.
hari ni dah lebih dua minggu aku duduk rumah goyang kaki dan tanam anggur.
rindu semua kawan-kawan sekuliah dan budak- budak kolej mara kuala nerang.
tak kira la apa program sekali pun,
unikl SPT, unikl SPC Aus, UK, RCMP dan Vinayaka.
miss la semua PRD. :)
ok tak payah nak rindu-rindu sangat la kan.
kalau nak rindu-rinduan bukak entry baru. cerita pasal rindu.
hey miss ecah da lari tajuk la pulak kan.
eh pelik pulak tajuk entry ecah hari.
debaran kian terasa??
dah macam konsert akhir rancangan riality tv la pulak.
ok tanpa kita membuang masa lagi tempat pertama jatuh kepada......


ehhhhhhhhh. tersasau jauh la pulak.
ok la lets me explain ye.
tajuk entry berbunyi macam ni sebab result PSPM 2 da nak keluar 29 mei ni.
hah? PSPM tu ape?
penilaian semester program matrikulasi la.
perasaan sangat takut tak payah nak cerita la kan.
sabar je la menanti apa pun keputusannyer redha je la.
da all out da kan. :)
harrap-harap result with flying color la kan.
sama-sama la kite doa untuk rakan-rakan seperjuangan yang lain tak kira la dari koley matrikulasi mana pun.
sampai sini je la hari ni ye.

3 ulasan:

SITOT berkata...

all da best awokk !

nadia farhana berkata...

matrik jgk ehh..sy jgk..nice dpt kenal :) gudluck

Feza berkata...

berdebar la sangat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...